Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu

Kolorowy pasek

Zarządzenie nr 10 i 11/2016 z dnia 8 listopada 2016r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

Zarządzenie nr 10/2016

Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu

z dnia 8 listopada 2016r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji (spisu z natury) środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz obcych składników majątku, będących na stanie szkoły

Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 poz. 330) zarządzam co następuje:

§ 1

Przeprowadzić inwentaryzację następujących składników majątkowych będących na stanie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu według stanu na dzień 31.12.2016r.:

1. w drodze spisu z natury:

- środki trwałe,

- pozostałe środki trwałe ujęte w ewidencji ilościowej i ilościowo-wartościowej,

- obce składniki majątku.

§ 2

Inwentaryzacja (spis z natury) środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz obcych składników majątku przeprowadzona zostanie w terminie od dnia 14.11.2016r. do dnia 16.12.2016r.

§ 3

1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji, o której mowa w § 1 powołuję zespół spisowy w składzie:

1) mgr Agnieszka Stępak-Cybulska – przewodniczący komisji

2) mgr Halina Rudak – zastępca przewodniczącego komisji

3) Krystyna Skowron – członek komisji

§ 4

Członkowie zespołu ponoszą odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.

§ 5

Inwentaryzacje należy przeprowadzić na dzień 31.12.2016r.

§ 6

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej i członkom zespołu spisowego.

§ 7

Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.

Dyrektor

Szkoły Podstawowej nr 1

w Lubaniu

mgr Beata Myśliwiec

Zarządzenie nr 11/2016

Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu

z dnia 8 listopada 2016r.

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej

Na podstawie § 4 ust. 2 „Instrukcji w sprawie przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych” zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych, pozostałym środków objętych ewidencją ilościowo-wartościową i ilościową oraz obcych składników majątku w składzie:

1. mgr Agnieszka Stępak-Cybulska – przewodniczący komisji

2. mgr Halina Rudak – zastępca przewodniczącego komisji

3. Krystyna Skowron - członek komisji

§ 2

Spis z natury należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującą „Instrukcją w sprawie przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych”, stanowiącą załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 14/2013, w SP1 w Lubaniu w terminie od dnia 14.11.2016r. do 16.12.2016r.

§ 3

1. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej powoła zespoły spisowe i ustali plan inwentaryzacji oraz przydziela zespołom spisowym pole spisowe do przeprowadzenia inwentaryzacji.

2. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Dyrektor

Szkoły Podstawowej nr 1

w Lubaniu

mgr Beata Myśliwiec

Zarządzenie nr 12/2016

Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu

z dnia 5 grudnia 2016 roku

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania i zbiorów bibliotecznych

Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 poz. 330, z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§ 1

Przeprowadzić inwentaryzację następujących składników będących na stanie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu według stanu na dzień 31 grudnia 2016r.:

1. w drodze spisu z natury i weryfikacji księgi druków ścisłego zarachowania:

- legitymacje szkolne,

- karty rowerowe,

- gilosze do świadectw szkolnych,

- arkusze spisu z natury,

- czeki gotówkowe,

2. zbiorów bibliotecznych – skontrum.

§ 2

2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji, o której mowa w § 1 ust. 1 i 2 powołuję zespół spisowy w składzie:

1) mgr Agnieszka Stępak-Cybulska – przewodniczący komisji

2) Krystyna Skowron – członek

3) Angelina Urbańska - członek

§ 3

Członkowie zespołu ponoszą odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.

§ 4

Inwentaryzacje należy przeprowadzić na dzień 31.12.2016r.

Dyrektor

Szkoły Podstawowej nr 1

w Lubaniu

mgr Beata Myśliwiec

Załączniki

Zarządzenie nr 10 i 11 (403.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Arbaczewski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Arbaczewski
Data wprowadzenia:2016-12-30 17:41:02
Opublikował:Krzysztof Arbaczewski
Data publikacji:2016-12-30 17:42:45
Ostatnia zmiana:2016-12-30 17:48:13
Ilość wyświetleń:136

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij